joi, 2 aprilie 2015

Caut consultant fonduri nerambursabile

Am 3 proiecte care ma atrag si o sa le detaliez pe rand:


1. Cel mai mult imi doresc sa imi fac o livada de pomi fructiferi, am zis mereu ca o sa o fac din profitul obtinut din alte activitati/afaceri doar ca de ce sa nu incep cu ea din moment ce asta vreau mai mult. Vreau sa achizitionez teren 2-5 hectare. Plantatie intensiva de 60 % mere, 30 % prune si de restul de 10 % pere, gutui, caise si inconjurata livada de nuci si aluni. Cred ca se poate obtine prin programul PNDR, cu instalarea tinerilor fermieri de pana in 40 de ani, am inteles ca se pot obtine pana la 60 000 euro, nerambursabili si fara cofinantare. Si totusi cum se face departajarea. Nu am facultate de horticultura (dar as face), am fost 3 luni cu Erasmus Tineri antreprenori la o ferma Bio de legume langa Viena. Am plantat pomi si ingrijit pomi, mai mult pe terenul tatalui. Locatia Livezii ar fi undeva in judetele din Vest (AR, TM, HD, CS).

2. Proiect patiserie traditionala Maramureseana in Timisoara si apoi in restul tarii. Ideea e sa produc niste placintute traditionale, naturale si diferite. Luam din clientii patiseriilor, covrigariilor, placintariilor si al gogoseriilor. Produsele vedeta sunt niste placinte din cartofi si din faina de porumb. Pe langa astea putem sa facem covrigei, pogacele, gogosi. (retete de la bunica si unele adaptate de post). Pe langa produsele de patiserie am vinde lapte si sucuri/ceaiuri. Vreau sa achizitionez o autorulota sub 3,5 tone si activitatea sa fie mobila (parcari de supermarket, targuri). Am un SRL-D din noiembrie 2013. cu codul CAEN principal pentru patiserie, a functionat un magazin in mediul rural (cateva luni). Firma e infiintata pentru ca sa pot sa primesc un premiu in urma unui concurs de proiecte (acest proiect). Avand sub 3 ani de activitate poate sa aplice pentru programul cu SRL-D, dar probabil si alte programe de dezvoltare, as avea deja cateva utilitati (casa marcat, cantar omologat, trusa de prim ajutor, biocide... si o mica experienta).

3. Mic atelier de mobila si design. Am facut 3 ani de sculptura, un an masterat design si am lucrat ca tamplar. Stiu sa fac probabil orice din lemn, de la un breloc, la o vila cu 3-4 etaje. Stiu sa fac si cum se fac: canapelele, mic mobilier, obiecte decorative, unelte, casuta de gradina, leagane, cabane, porti maramuresene, sculptura traditionala. Din cauza ca stiu prea multe si vreau sa fac de toate (designuri noi de mobilier, mobilier sculptat) mi-e frica de faptul ca  nu o sa stiu cum sa incep si voi da gres, avand in vedere ca e mai greu de inceput, promovarea e mai grea de facut din moment ce nu ai un portofoliu si din moment ce clientii cumpara rar, asa la mancare nu ai ce face, trebuie sa mananci si daca iti place si pretul e bun o sa devi fidel, la mobila degeaba esti client fidel ca nu cumperi foarte multa mobila si mai rar prin recomandari. Pe langa asta in Timisoara sunt deja peste 500 firme mobila. Care acopera cam toate nisele. E o activitate care imi place sa o fac ca hobby, imi place sa creez obiecte frumoase, usoare cu functionalitati multiple si costuri mici.

In ultimii 2 ani m-am interesat de toate 3 si tot caut oportunitati, deocamdata nimic concret, era frumos sa fie existat un Psiholog de Firme (coach), care sa iti zica in functie de ce stie: Fa aia, incepe in felul ala, aplica la programul ala!


Cu stima,
Gherhes Sandrin Ilie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu