miercuri, 11 iunie 2014

Ceapa la pet de 5-6 l

Am zis sa fac si eu experimentul cu pet-ul de 5 litri, cel in care faci niste gauri intr-un pet, pui pamant pana e plin apoi indesi dancute (aka arpagic = cepe mici) in gauri si uzi, ca sa ud m-am gandit sa pun apa intr-o galeata de 10 l si apoi cand a fost gata am introdus si am lasat cateva minute sa intre apa, excesul se scurge prin ultimele gauri.

ZIUA 1:

ZIUA 5

Parerea mea e ca e o metoda buna, de a avea cepe tot anul, manerul este foarte practic si poti muta usor "ghiveciul" de ceapa, ocupa putin spatiu si poate sa fie agatat oriunde sau lasat jos.
Sunt multumit de rezultat, din vreo 45 de cepe doar una nu s-a prins desi erau foarte slabute si uscate si pe aia, am inlocuito cu una dein varf ca am pus 2 initial, am pus cepe galbene dar si rosii, cred ca nu prea conteaza ce ceapa sau usturoi este si oricum e bine. 
As extinde ideea asta la capsuni care fructifica tot anul, la salata si patrunjel, eventual si castravete sau orice planta care nu are tulpina groasa si care accepta sa creasca tulpina indoita.

Un comentariu: