marți, 28 aprilie 2015

2 stoloni capsuni la pret de 50 stoloni

Am luat in main 2014 2 capsuni, erau la fel de scumpi ca pomii (11 lei si ceva), desi se gasesc stoloni si la 50 bani, deci as fi putut de aceiasi bani sa iau 50 de stoloni.

Stolonii i-am cumparat din Magazinul Sem-Luca din Timisoara. Soiul din keg-ul de bere decupat este un soi care se urca pe spalier iar cel din galetusa e un soi ce coboara (deci trebuie ridicat la inaltime).

In mai i-am plantat in Maramures i-am ingrijit peste vara si nu prea au crescut, din octombrie pana in februarie 2015 au fost aproape morti deoarece nu i-am putut lua cu mine, au suferit de sete si de lumina, i-am salvat a 2-a oara si ii ingrijesc de atunci, la inceput erau 90 % frunze uscate, acum sunt un buchet de frunze.

Am 2 probleme cu ei, prima ar fi ca la cel coborator sunt ingemanati, iar la cel catarator s-au impuit mai rau ca prunii ori s-au aglomerat. Nu stiu daca trebuie sa scot din ei (daca pot, daca nu sunt din aceeasi radacina toti, avand in vedere trecutul tragic pe care l-au avut), nu stiu daca sa ii las asa sau sa ii mut, la cel urcator nu prea cred ca mananc capsuni in curand, dar celalalt are 2 flori (in ghiveci, mai e si patlagina pe care o sa o rasadesc, daca incurca, am descoperit ca e buna in salate, ca bandaj si are si alte intrebuintari si e considerata o buruiana).

Va incarc 2 poze ale Sem-Luca (cam asa era coperta pe produs). Pacat ca nu stiu soiul.



Si in continuare sa va arat cei mai scumpi capsuni pe care i-am cumparat, nici pe pomii fructiferi nu am dat mai mult.







A 2-a problema (cred) sunt niste chestii mici pe tulpina celui urcator, sunt ca niste purici si acum circula pe ei furnici, sa le las sa isi faca de cap sau sa le izgonesc, cu puricii aia verzi ce sa fac?


O sa editez postarea in functie de ce raspunsuri primesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu