sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Lada de bere transformata in divan.












Acum ca ati vazut demersul sa il si explic.

Costurile au fost 0, am pierdut insa vreo jumatate de ora.

Am folosit o singura foarfeca (drept unealta).

Am folosit o lada de la bere (model vechi si neutilizabil azi).
o bluza veche, foarte larga dar interesanta si placuta la atingere.
o bucata de burete vechi, probabil tot de la ceva scaun, oricum gasita prin pod.
O bucata linoleum patrata.


Acum sa explic:

Am inceput prin a pune bucata de linoleum ce am gasito, era un pic mai mica asa ca am centrato, se poate pune un pfl sau pal, sau pur si simplu un carton (l-am pus ca sa nu se simnta denivelarile prin burete, din moment ce nu e prea gros).

Apoi am pus buretele, nu am pus niciun lipici ca oricum l-a tinut presiunea, 
Am pus apoi prima jumatate de bluza, am taiat bratele jos in asa fel incat sa fie un patrat si de la gat pe o parte mai lunga si pe una sa fie mai scurta bucata de material (pentru ca lada e dreptunghiulara). Am crapat cele 4 colturi cam 10 cm si le-am pus pe orizontala, am intins bine si apoi am legat pe dupa fiecare picior.
Apoi am pus cealalta parte a bluzei pe lungime si am legato la gat tot dupa picioare sau/si de cealalalta pasa pusa in prealabil.
Dupa am mai intins de margini si le-am agatat in hexagoanele de plastic, am facut incizi mici si crepat putin materialul si intins sa fie contra, as fi putut sa cos sau sa pun sarma, dar la mine a fost de ajuns si asa.

Imi place cum mi-a iesit primul experiment de tapiserie, e bun ca divan si e bun de pus picioarele pe el cand stai la birou.

O sa mai fac si alte obiecte din materiale reciclate, sper ca la fel de utile, ca imi place sa fac din 4 gunoaie o piesa frumoasa de mobilier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu