joi, 24 octombrie 2013

Ardei iuti cu otet - o reteta simpla

Inainte de toate cred ca e important sa sti cam cati crezi ca ai sa folosesti, nu are rost sa pui foarte multi ca si la anul vor creste, eu am pus 2 borcane de vreo 700 ml (pentru ca doar eu mananc in familie), din alea mari cum sunt prin magazine la castraveti, pasta de tomate etc..

i-am pus dupa urmatoarea reteta:

Am spalat ardeii iuti, dar nu foarte micuti, i-am indesat putin in borcane apoi am pus apa fiarta pana la jumatatea borcanului, pe urma am pus sare si zahar dupa ochi (recomand intre jumatate de lingura si o lingura jumatate), apoi am turnat peste sare si zahar, otet pana am umplut borcanul, dupa am preasarat niste piper macinat dar pe viitor cred ca voi pune boabe,  am strans bine capacul si dupa am scuturat pana s-a dizolvat sarea si zaharul si apoi i-am pus in dulap.

Sper ca o sa fie bun si sa vin cu un update.

Update: Au fost excelenti, eu in loc sa zic ca am manacat in alta parte mai buni, sunt de parere ca cei mai buni care i-am mancat pana acum sunt cei facuti de mine.

Un comentariu:

  1. pont: inteapa ardeii, va intra lichidul mai bine in ei. iar daca pui si oaresce boabe de mustar o sa iasa mai savurosi. piper boabe, e mai simplu. (tot mai simplu mi se pare sa pui apa cu otet piper mustar foi de dafin la fiert, scapi de scuturat. proportia de sare e o lingura la litrul de lichid, in rest, dupa cum te inspira)

    RăspundețiȘtergere