sâmbătă, 20 iunie 2015

Primul fotoliu reconditionat

Nu cred ca voi mai reconditionat scaune, pentru mine, poate doar contra-cost. Scaunul a fost aruncat la la strada sa fie luat cu gunoiul de catre un vecin, eu l-am vazut si am zis ca as putea sa il reconditionez, daca stiam ca trebuie sa ma chinui la el aproape o zi (in total) nu ma apucam si gaseam altceva de facut.

In 3 seri am reusit sa il refac.

In primele imagini aveti fotoliul menit gunoiului:








 In urmatoarele 2 imagini puteti vedea cum am ales sa fac alt fotoliu dupa dimensiunile celul de mai sus, am ales sa construiesc altul din materiale si acestea reciclate, de exemplu lateralele sunt marginile de la o dormeza (canapea/pat comunista), iar intermediarele sunt scandurile pe care stateau arcurile. Nu aveam cum sa le repar pe cele originale ca erau rupte si fierele, crapate si rupte toate lemnele, si nici nu cred ca o sa le mai pot folosi la nimic + ca erau foarte sensibile.

Am lasat aceest spatiu pentru ca sa pot trage materialul textil si dimenisunea aceasta s-a nimerit cu punerea scandurilor, am ales sa fie sub sezut, deschizatura.

Am adaugat 2 scandurele pentru a intari suplimentar L-ul din colt desi era deja, gros de 7-8 cm.

Am pus niste capace de bere ca sa imi tina buretele de la spatar, acest burete l-am luat tot de la dormeza, era pus peste arcuri si cum a trebuit sparta am pastrat inclusiv cuvertura pe care e acum pe fotoliu.


Doar asa m-am incadrat in suprafata cuverturii de la pat, a trebuit sa calculez un pic sa ramana produsul final cat mai frumos, avand in vedere carpa limitata ce o aveam la dispozitie, am tapitat L-ul .refacut si am reconstruit cu dibluri de lemn si aracet, cele 2 picioare, apoi am pus pe distantierele dintre ele L-ul si l-am prins in 4 tn-uri de 55 mm, le-am pus asa mici si negre pentru ca nu am vrut sa iasa in evidenta.










Pana la urma e frumos, nu am folosit nicio ata si totul e prins cu un capsator si cuiute mici.

Mi-a ramas un spatiu cam mare intre spatar si sezut dupa ce am prins tapiteria, din cauza ca am tras si de burete, incat isi poate face pisica loc acolo si cred ca l-am pus cam in fata si nu stiu cum e mai comod, dar nu am de gand sa il mut mai in fata ca imi place cum stai in el si poti lasa capul pe spate.

Una peste alta, daca stiam ca imi mananca atata timp (6-8 ore), nu il faceam, macar m-am ales cu un fotoliu frumos din lucruri ce trebuiau sa fie aruncate, pana si cuiele sunt reciclate, doar cele 4 holsuruburi pentru rigips sunt noi , capsele de 8-10 mm si punga de cuiute..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu