vineri, 19 iunie 2015

Puiul Minune din biserica

Intentionat am trecut titlul acesta pentru ca biserica este un loc frumos si racoros in care poti sa stai 5 - 10 min sa te racoresti, gandesti sau sa te rogi la dumnezeu.


Acum sa va zic povestea puiului minune. Astazi 19.06.2015, eu restauram usa bisericii Millenium din Timisoara, este o catedrala Romano-Catolica, construita in 1901 si eu lucrez la restaurarea frumoasei usi de intrare, doar ca povestea nu este despre cum se restaureaza probabil cea mai frumoasa usa de biserica din Timisoara ci despre puiul minune.

La ora 12 am luat pauza de masa, am mers si mi-am cumparat un pui la rotisor si o paine de 500 grame + un suc de lamaie la doza M-am intos in fata bisericii si am mancat aripile, si ceva bucati de carne de pe langa piept si 2 maxim 3 felii de paine.

Dupa am luat puiul si l-am dus in biserica (deci dupa poarta), l-am pus la 2-3 m de usa sub un suport de lumanari.

Puiul mirosea un pic in timpul zilei dar o data cu trecerea timpului nu a mai mirosit deloc, ma gandeam ca ne-am obisniuit cu mirosul (eu si un coleg), si era inchis in 2 pungi de hartie si 2 de plastic.

La terminarea programului cand am facut curatenie, puiul si painea disparuse din casa domnului, acum exista cam 2 variante:

1. puiul a inviat si s-a strecurat pe langa noi (in permanenta eram unul in usa pentru ca aveam sculele electrice valoroase si nu riscam sa dispara), nu am vazut nimic inaripat sa se furiseze sau sa zboare.

2.o credincioasa cu plase i s-a facut mila de el si l-a bagat in punga, barbatii nu prea merg la biserica si chiar daca merg cei din ziua aceasta nu aveau bagaj, niciunul.


Tind sa cred ca am fost furat in casa domnului de catre o hoata de 40 - 50 de ani, adica doamna merge la biserica (deci crede in existenta si puterea unui dumnezeu) si fura din casa lui, oamenii care se aflau la 2-3 m de ea? De unde atata nesimtire pe o persoana care probabil nu a fost prima data in biserica. Oare femeii asteia nu ii este rusine sau frica de dumnezeul pe care in urma cu ceva secunde il elogia si caruia i se ruga si incalca una dintre cele mai importante porunci precum si lege civila. Cum naiba sa mergi la biserica si sa iti furi aproapele?

Femeie fara frica lui Dumnezeu, si dumnezeu care doarme (desi practic nu are nevoie ca e atotputernic, atotstiutor, omnipotent si omniprezent).

Nu credeam ca voi fi vreodata furat in casa domnului de catre un credincios, preotul l-as suspecta, dar un credincios care merge de buna voie sa ceara ajutor la divinitate sa isi faca instant un mare pacat, spre deosebire de o alta doamna care a intrat cu bicicleta in biserica dupa usa principala pe care o restauram, ma gandeam ca e nebuna mai ales ca avea legatoare la ea, dar chiar asa sa iti legi bicicleta in Biserica, cand in fata Bisericii este un rastel pentru biciclete.

Doamne de ce ai lasat sa ma fure o credincioasa in Casa Ta?

P.S. stiu unde sa scriu cu majuscule dar, acest articol e ca o opera de arta ce vrea sa isi arate dispretul fata de chestia asta numita de oameni: religie (sau credinta), pentru ca hotul a fost cel mai probabil o credincioasa caracterizata mai sus.

Daca mergi la biserica, te rogi si furi, nu esti bun crestin, esti o carpa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu