miercuri, 8 octombrie 2014

Reteta Cosmar de vegetarian sau vegan

Ai nevoie de doar 2 ingrediente: Branza si oua.

Eu am folosit 3 oua si 100 grame de branza, ouale de la o matusa iar branza de la o stana (neframantata si nesarata). Le-am pus in tigaie dupa ce in prealabil am pus putin ulei, am pus ouale si faramitat cu degetele branza si am amestecat destul de des si cand a inceput sa se faca un inceput de crusta m-am oprit. Eu am adaugat putina vegeta (ea are sare - cam 90 % din ea).

Ca sa fie cosmar complex se poate frige inainte de introducerea oualor si a branzei, felii sau fasii de salam sau orice carne.

Se poate pune sare dupa gust sau orice condiment preferat, cum sunt: patrunjel, busuioc, chimen, usturoi, ceapa.

Reteta e atat de versatila ca se poate introduce orice aliment, fruct sau leguma si cam oricand, acum ma gandesc ca poti introduce si firmituri de paine, sau sau preparatul sa fie servit cu niste paste, orez sau cartofi.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu