luni, 17 martie 2014

E visul meu...si am dreptul sa il realizez

Fiind viata mea, scopul meu ca mamifer inteligent, este sa o traiesc cat mai sanatos si cat mai mult posibil, vreau sa fiu fericit si cred ca se poate obtine doar fiind cat mai liber cu putinta.
Vreau sa fiu liber, mai liber decat atunci cand eram copil, daca erai cuminte e clar ca nu prea faceai ce doreai, daca erai nazdravan le faceai viata grea parintilor, oricum majoritatea am fost si cuminti si nazdravnici. Acum ca am crescut vreau sa fiu nazdravan, vreau sa fac ce doresc, cand doresc, cu cine doresc (daca sunt si ei de acord), atat timp cat nu ii deranjez pe altii si sunt corect.
Visul meu personal este sa fiu in vacanta tot anul, nu vreau sa fac asta insclavindu-i pe altii, vreau sa fac bine cat pot de mult desi nu astept vreodata o recompensa, o fac doar pentru ca ma face fericit sa vad un zambet in schimbul unei fete triste. Eu muncesc ca sa traiesc, nu traiesc ca sa muncesc, ca sa fiu mai explicit, eu vreau sa imi produc mancare ca sa traiesc, nu ca sa muncesc.
Fericirea pentru mine inseamna:
+ sa dorm cat vreau, la ce ore vreau
+ sa mananc legume si fructe sanatoase, pe cat posibil proaspete sau conservate natural ori uscate
+ sa pot sa ies in natura zilnic, sa culeg ciuperci, plante medicinale, fructe de padure, vreau sa am in jur un rau, o padure, o cariera, o partie pe care sa ma dau cu sania
+ sa pot sa stau pe internet cand imi doresc (+sa imi produc propria energie electrica)
+ sa am in jurul meu persoane fericite si relatii stranse cu vecinii si sa ne ajutam reciproc
+ sa am cat mai putine responsabilitati (sau sa fie alese de mine si nu impuse de altii)
+ imi doresc sa ii ajut pe altii sa se "elibereze", sa traiasca un pic mai sanatos si fericiti, probabil prin propriul exemplu, dar fara sa ii determin sa faca greseli sau sa ii indoctrinez involuntar.
+ imi doresc sa fac un azil si casa de copii, cei din urma sa invete si sa fie "angajati" pentru cei dintai, vreau sa fac un fel de sat, pentru ca au fost mai ghinionisti in copilarie si poate la batranete, voi investi in oameni de toate varstele, pentru ca sunt o resursa inepuizabila de idei, zambete si sentimente.

Calea spre fericire o vad simpla, intai de toate trebuie sa ignori gura lumii, (daca nu faci rau nimanui si ei nu sunt fericiti) nu traiesti pentru ei, traiesti pentru tine. Ca sa faci ce iti doresti trebuie cumva sa ii faci sclavi pe altii, dar poti sa ii faci sclavi fericiti (afaceri sociale + le dai timp liber fortat si ore mai putine de lucru, multi nu realizeaza dar e important sa mai si traiesti nu doar sa muncesti). In lumea de azi poti sa iti faci visele fara sa munceasca vreo persoana sau animal pentru tine, pui metalele si circuitele la munca, poti face cum voi incerca eu:
+ sa fac afaceri care sa fie cu produse naturale, ecologice, economice, traditionale si gustoase.
+ voi realiza designuri de obiecte (mobilier, utilaje, unelte), cele care sunt utile vreau sa fie ieftine si accesibile, poate candva se vor recunoaste ca fiind ale mele, cele inutile dar care sunt cu aspect probabil pe ele voi construi sate si vieti pentru cei mai putini norocosi (nu din cauza ca sunt milostiv sau recompensa divina ci din cauza ca saracia si lipsa informaitei merg mana in mana, si e destul de greu sa te ridici singur).
+ un alt concept de afacere vine cam asa, o sa am o ferma cu animale care in general o sa moara de batranete, o sa fie o ferma de vizitat, voi incerca sa fac un fel de agroturism, voi construi barloage dacice cu aspect antic, o sa poti alege daca sa fie confortul antic sau modern, cazarea o sa fie gratuita, cine vrea lasa donatii pe care le voi folosi pentru investitii si celelalte vise. Vreau sa fac excursii prin paduri pentru cele amintite anterior sa fie impartasite cu oameni pe care vreau sa ii cunosc indiferent daca sunt romani sau din restul lumii. As incerca sa ii duc si sa creez obiective turistice, de exemplu muzee ale satului, Cimitirul Vesel, cucerit de varfuri si cascade, vizite la stane, sanius, eu as putea crea simpozioane de sculptura sau sculpturi gigant. Sunt si alte activitati care nu necesita obiective cum ar fi datul cu sania, excursiile prin imprejurimi, pescuitul sau datul cu sania.

Voi recorecta si modifica articolul la un momentdat, cand imi aduc aminte de mai multe lucruri.

Un comentariu: